icon-arrow icon-facebook icon-linkedin icon-mail icon-mail-company icon-phone icon-twitter icon-whatsapp icon-share icon-link icon-download icon-youtube icon-flickr icon-search icon-close icon-filter icon-round-close icon-vcard paper-plane icon-footprint icon-faq icon-maps Vimeo
Nieuws · 02 maart 2020

Chatten met onze klanten

We hebben het al vaak gezegd: het bestellen via ons Portal blijkt een succes en ruim 85% van de bestellingen gaan online. We blijven ons Portal verbeteren en daarom introduceren wij nu ook de chatfunctie.

Live chatten vanaf 2 maart 2020

Vanaf 2 maart kunnen klanten (als wij online zijn) contact opnemen en live met ons chatten.  De reden dat we ook de chatfunctie hebben toegevoegd aan onze vormen van klantcontact ligt in het feit dat chat goed aansluit op de verwachtingen van onze klanten en wij beter en directer kunnen anticiperen op klantvragen.  Stel je vraag en wij zullen deze beantwoorden!

De voordelen van een live chat

  • Een live chat gaat vaak sneller dan ‘traditionele’ communicatiemiddelen zoals telefoon of e-mail. Je bent als klant veel minder tijd kwijt aan chatten en problemen zijn sneller opgelost/een vraag is snel beantwoord. Doen we graag!
  • Chatten is minder tijdsgebonden en ondanks het niet-fysieke contact toch persoonlijk. We houden van persoonlijk contact!
  • Het is locatieonafhankelijk. Waar je ook bent, thuis, op kantoor, in de bouwkeet? Via je laptop, telefoon of tablet maak je snel contact. Geen belemmering!

Wat is mogelijk binnen Portal

  • Het is nu mogelijk je eigen project te managen aan de hand van overzichtelijke dashboards
  • Heb je een storing en een monteur nodig? Dit kan vanaf nu eenvoudig online!
  • Bij het bestellen van bepaalde producten, zoals bijvoorbeeld een lift of zaagloods, gaan wij een aantal extra vragen stellen om ervoor te zorgen dat jij altijd het juiste product krijgt

Nog meer verbeteringen!

  • Nieuwe lay-out!
  • Beter voorraadoverzicht, dezelfde producten zijn gegroepeerd en er is een extra kolom met producten in afvoer om aan te geven wat wij momenteel aan het tellen zijn
  • Complete remake van alle pagina’s die zelf aan te passen zijn en waar je kunt sorteren op elke kolom
  • Verbeterde lay-out voor het vergelijken van producten
  • Overzichtelijke e-mail van je bestelling
  • Bij serviceorders worden getekende werkbonnen getoond
  • Opmerking voor de transporteur bij projectaanvraag zodat we niet voor verrassingen komen te staan

Vragen?

Vragen? Stel ze vooral in de chat! 

Het serviceteam staat u graag (ook digitaal) te woord via  portal@materieeldienst.nl