icon-arrow icon-facebook icon-linkedin icon-mail icon-mail-company icon-phone icon-twitter icon-whatsapp icon-share icon-link icon-download icon-instagram icon-youtube icon-flickr icon-search icon-close icon-filter icon-round-close icon-vcard paper-plane icon-footprint icon-faq icon-maps Vimeo
Nieuws · 11 juni 2021

VWML plant ‘Portal Roadshow’ voor werkmaatschappijen

Met de lancering van het nieuwe VWML Portal op 1 mei, slaat VolkerWessels Materieel & Logistiek een nieuwe efficiëntere weg in als dienstverlener van materieel en logistiek. Om de klant kennis te laten maken met deze vernieuwde digitale catalogus organiseert VWML een ‘Roadshow’. Projectcoördinator Elvisa Begic: ‘we blijven het VWML Portal dagelijks innoveren, de meeste hobbels zijn inmiddels gladgestreken. Er staat nu een Portal waar we trots op kunnen zijn’.

Met de intensieve samenwerking tussen materieeldiensten Volker Stevin Materieel en VolkerWessels Bouwmaterieel is het besluit genomen de twee portalen te combineren tot één volwaardig portaal. Het VWML Portal biedt het volledige materieelassortiment van de oorspronkelijk gescheiden materieeldiensten aan. Met een gedreven team is de afgelopen periode hard gewerkt om een optimaal portaal te creëren. Efficiënt, overzichtelijk en bovenal gebruiksvriendelijk voor de klant. VWML is van mening dat het de juiste eerste stappen heeft gezet en met voldoening het nieuwe VWML Portal kan presenteren

Portal Roadshow

Om de klant wegwijs te maken in het nieuwe VWML Portal, organiseert VWML in Q3 van 2021 de ‘Portal Roadshow’. Deze presentaties vinden fysiek of digitaal plaatst op de werkmaatschappij. Elvisa Begic staat de relatiebeheerder bij en geeft tekst en vooral uitleg over het nieuwe VWML Portal. Daarnaast zullen de relatiebeheerders een toelichting geven op de “nieuwe” materieeldienst VWML. De aankomende periode neemt VWML contact op met de klant om de Portal Roadshow in te plannen.

Continu verbeteren

VWML ontwikkelt het Portal allereerst voor de klant. Wij kijken continu naar waar het Portal verbetert en geoptimaliseerd kan worden. Hierin staat de feedback van de gebruiker centraal. Zo bouwen we samen aan een gebruiksvriendelijk en efficiënt Portal.

Mijlpalen

Met het optimaliseren van het VWML Portal zijn de afgelopen tijd de juiste stappen gezet om een gebruiksvriendelijk en efficiënt Portal te bouwen. Mede door de feedback van gebruikers zijn de volgende mijlpalen gerealiseerd:

- Het selecteren van een project is gebruiksvriendelijker
- Exporteren van alle voorraad is nu mogelijk
- In het voorraadoverzicht is een extra kolom toegevoegd met materieelcode

Personeelsverdubbeling klantenservice

Om de klant te voorzien van extra informatie, antwoorden op vragen of hulp bij het gebruik van ons VWML Portal, is de klantenservice uitgebreid. Het aantal actieve supportmedewerkers in de chatroom is de afgelopen tijd verdubbeld van drie naar zes. Zo biedt VWML binnen een kortere tijd antwoord op de vragen van de klant.

Vragen?

Met vragen over het VWML Portal kunt u terecht op de chatomgeving in het portaal via:
www.portal.materieeldienst.nl